Дізнавайся більше про захищене безпечне життя на максимумі твоїх емоцій та разом з нами мерщій до здоров'я!!!

вівторок, 10 травня 2011 р.

Фільм! Відкрито про відверте!

  

Чи говориш ти з кимось відкрито про інтимне?! Боїшся?! Соромно?! Нема з ким поговорити?!
Новий короткометражний молодіжний фільм проекту "Разом до здоров'я" розповідає все про сексуальні відносини партнерів та планування майбутньої сім'ї.
Не розумієш як про це можна зняти фільм?! В голову лізуть дурниці?! Тоді тобі точно треба його переглянути! Насправді про секс давно і відверто варто говорити, а то уже надто багато комплексів сидить у наших головах, а звідси і ранні вагітності, захворювання і повний хаос у сексуальному житті.


Фільм створений від проекту “Разом до здоров’я”, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та  української НУО “Сім’я від А до Я” у Харкові.

Написаний професійним сценаристом і створений командою фахівців з планування сімі’ї і репродуктивного здоров’я, фільм “Плануй своє майбутнє” був знятий телевізійною студією  Сім’я від А до Я, яка залучила акторів серед студентів Харкова. Історія розповідає про молоду пару, про їх перше кохання та перший інтимний досвід.  Тут можна дізнатись про кожний метод контрацепції, питання сексуальності і психології та й взагалі усе, що тебе цікавило, але не було кому розповісти. Та не думай, що це нудна лекція, насправді, це веселий фільм про таких як ти і я, і таких нас багато!

Харківським учням і студентам, вперше, самі ж вчителі відверто розповіли про "заборонену тему". Нарешті дорослі починають говорити про сексуальність відверто. Можливо і з батьками можна поговорити про це?! Сім’я від А до Я  показала цей фільм у більш, ніж 35 школах, після фільму можна було поговорити відверто з психологами та лікарями. Уявляєш як добре розпитати фахівців і не боятись осуду старших! 

А після фільму стає непособі, задумуєшся як ризикуєш здоров'ям: своїм і парнера, як легко ставишся до майбутнього! Задуматись є над чим, правда?

P.S. Згодом розміщу фільм у неті і дам посилання, а поки коментуй чи тобі це цікаво і чи твоя школа чи вуз готові поговорити відверто?!

Немає коментарів:

Дописати коментар